IT infrastruktūrą valdant – asmeninė pagalba klientui

2014-12-16

Įprastiniam vartotojui nėra svarbu, kas sudaro IT infrastruktūrą. Paprastai mums rūpi, kad mūsų kompiuteriai, spausdintuvai, tinklo programos veiktų, kai mums jų reikia. Didelėse įmonėse IT infrastruktūrą tvarko specializuotos tarnybos ar skyriai. Tačiau mažesnės bendrovės, siekdamos geriau panaudoti savo turimus finansinius išteklius, patiki IT infrastruktūros valdymą specializuotoms įmonėms.

Viena tokių – Vilniuje įsikūrusi UAB „SIMPLIT“. Nors ši įmonė yra sostinėje, tačiau paslaugas teikia ne tik visoje Lietuvoje, bet ir už jos ribų.

Turėdama tik dešimtį nuosavų kompiuterizuotų darbo vietų „SIMPLIT“ gali pasidžiaugti, kad aptarnauja šimtus klientų serverių bei kompiuterių. Tai jiems pavyksta pasitelkus „NOD Baltic“ siūlomą sprendimą „BeAnywhere“ – išskirtinę tiesioginio ryšio (peer-to-peer) technologiją, kuri leidžia suteikti skubią nuotolinę pagalbą pagal pareikalavimą bet kuriam kompiuteriui, net per ugniasienes ir sudėtingas tinklų konfigūracijas.

Klientas, norėdamas gauti pagalbą nuotoliniu būdu, anksčiau pats turėdavo kreiptis į „SIMPLIT“ arba atvirkščiai, įmonės darbuotojai, kad suteiktų paslaugas, turėdavo susisiekti su klientu, kad galėtų įvykdyti autorizuotą prisijungimą prie sistemų. „SIMPLIT“ specialistai neturėjo vieningo sprendimo nuotolinės prieigos su kliento įsikišimu ir be jo administravimui. Šioms funkcijoms atlikti reikėjo naudoti skirtingus produktus.

Be to, vadovas negalėjo kontroliuoti, kokia apimtimi ir kam teikiama nuotolinė pagalba bei neturėjo ataskaitų. Reikalus apsunkindavo ir tai, kad prisijungimai prie kliento sistemų nebuvo personalizuoti, tad šie nebuvo patenkinti tuo, kad nežino, kas tvarko jų kompiuterį.

using digital tabletNuotolinio prisijungimo sprendimai buvo patalpinti „SIMPLIT“ serveriuose, tad papildomai teko ir juos prižiūrėti bei turėti ir valdyti kelis sprendimus skirtingoms platformoms.

„Po ilgai trukusių nuotolinio administravimo įrankio, kuriuo būtų galima teikti nuotolinę pagalbą, paieškų, dešimčių komercinių ir nemokamų sprendimų testavimų, „SIMPLIT“ nerado tinkamo, nes visais atvejais nebuvo vieno ar kito funkcionalumo. Problemas padėjo išspręsti „BeAnywhere“, kuris yra geriausiai lūkesčius atitikęs produktas už prieinamą kainą“, – sako Mažvydas Kurys, UAB „SIMPLIT“ direktorius.

Su „BeAnywhere“ galima sankcionuota nuotolinė prieiga, kuri yra saugi ir kaupia prisijungimo istoriją, kur nurodomas prisijungęs asmuo. Be to, nuotoliniu būdu galima prisijungti be vartotojo įsikišimo, taip pat yra galimybė naudotis tokiomis nuotoliniam administravimui reikalingomis papildomomis funkcijomis, kaip failų perdavimas, sistemos informacijos, vartotojo paskyros kontrolės suvaldymas.

„BeAnywhere“ – tai sprendimas, kuriam nereikia konfigūruoti kliento tinklo įrangos, nes jis veikia įgaliotojo (proxy) serverio principu. Be to, šį produktą galima dalinai modifikuoti patiems pagal savo poreikius – įkelti įmonės logotipą, koreguoti techninius parametrus, įrašyti prisijungiančio techniko kontaktinius duomenis, nuotrauką.

Įdiegus „BeAnywhere“ ne tik buvo išspręstos turėtos problemos, bet ir pasikeitė visas „SIMPLIT“ darbas su klientais.

Nuotoliniam prisijungimui atlikti nebereikia su klientu susiskambinti. Tereikia užeiti į įmonės svetainę ir inicijuoti prisijungimą, o technikai iškart mato, kad yra užklausa dėl pagalbos. Taip taupoma daug laiko ir galima atlikti daugiau darbų vienu metu.

„Paslaugų teikimas tapo profesionalesnis, kadangi klientas mato techniko vardą, pavardę ir net nuotrauką. Taigi toks suasmeninimas padidino pasitikėjimą teikiamomis paslaugomis, nes vartotojai tiksliai žino, kas prisijungęs prie jų darbo vietos“, – sako M. Kurys.

Galimybė lengvai įrašyti ir pasidalinti su klientu tipinės problemos sprendimo vaizdo įrašu padeda mažinti kasdienių pagalbos užklausų skaičių.

Vienas didžiausių „BeAnywhere“ teikiamų pranašumų yra pagalbos sesijos persiuntimo ir dalijimosi funkcija, kai technikai gali lengvai paprašyti labiau patyrusių ar tiesiog mažiau tuo metu užsiėmusių kolegų pagalbos ir paslaugas teikti vienu metu, siekiant kuo greičiau išspręsti klientui kilusias problemas.

Pasitelkę tinkamą sprendimą – „BeAnywhere“ – „SIMPLIT“ komanda padeda savo klientams valdyti IT infrastruktūrą bei užtikrinti sklandų darbą.


Kliento atsiliepimas

Kartu 3 metai. Operatyvus ir atviras informacijos pateikimas.

- Tadas Sabaitis, Deftools.lt

Nemokama Antivirusinė:

Geras Pasiūlymas Jūsų verslo sėkmei

geri pasiulymai